RETREAT

Det var namnet på tåget som vi alltid åkte med när vi skulle hem till Crawford. Det var där vår värdfamilj bodde.

Åh vad jag saknar allt som har med Sydafrika att göra! ♥

Jag saknar alla barn, jag vill krama dem nu nu nu!
Jag saknar Mrs Olivers röst, den var så omtänksam.
Jag saknar när vi kom hem sent och Mr Oliver satt och väntade på oss, i pyjamas.
Jag saknar Mrs Olivers bengryta.
Jag saknar att sitta vid middagsbordet, framför tv:n, och titta på 7 de laan.
Jag saknar att sitta med Malin framför vår lilla tv och titta på WWE SmackDown, Afterburn osv.
Jag saknar The Undertaker, John Cena m.fl.
Jag saknar att åka minivan.
Jag saknar han som sjöng på Mama Africa.

Ja det är nästan så att jag saknar att vakna upp i Cintsa och se att det var myror i sängen. Att äta frukost i Port st Johns och efter en stund inse att det var massa myror i flingorna. Eller att behöva jaga hoppande spindlar i badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0