Goeie môre

Som vi säger på afrikaans :) Flashbacks till när man kom till barnhemmet på morgonen och personalen sa så till en :)

Nu ska jag berätta en sak och det är att jag borde vara tröttare än vad jag är. Hade nämligen väldigt svårt att somna igår. Borstade tänderna och sen när jag la mig kände jag mig jättehungrig. Tänkte att jag nog skulle klara mig tills frukosten men jag blev bara hungrigare och hungrigare. Riktigt äckligt hungrig! Min tv var dessutom på och svt började visa ett program om en chef som gick undercover på sin hamburgerrestaurang (Undercover boss). Oh my vad det såg gott ut! Efter ett tag orkade jag inte mer och gick ner och drack två stora glas med juice.

När jag väl hade lagt mig, och var lite lite mättare, så la min tv av. Nu är den sönder och sätter man på den så piper det bara. Det blev inte lättare att sova för det eftersom att jag för några dagar sedan såg rysaren They, som handlade om farligt mörker. Innan mörkret anföll så la all elektronik av :/

Idag är jag också galet hungrig, det hjälper inte om jag äter :( Det råder hungersnöd i min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0