Time for Brüno

Hejsan tjollahoppsan svejsan.

Jag är rätt så trött, blir ju lätt så när klockan ringer halv 6 på morgonen. När jag kom hem 4 var det fullt upp med kaninerna. Var nog klar ute hos dem strax efter 6 och då återstod att fånga in Ting som rymt ut på tomten. Tur iaf att de stannar på vår tomt :P tog lite bilder och de kommer väl upp imorn. Måste verkligen rensa bort bilder från kameran märkte jag. Mitt minne var fullt :S

Nu ska jag sätta på filmen (mysigt det inte lät) Brüno och sen ska jag sova. Imorgon börjar jag jobba 14 men innan det ska jag träffa Jennifer i forum :)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

tack sötaste! :)

Jag pratar på engelska för att på min youtube har jag mest tittare från andra länder så då pratar jag på engelska för att alla ska förstå. :)

2010-04-08 @ 00:18:59
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0