Joggingbyxor och sammetsklänning är oslagbara ihop

Yepp jag har köpt ett par joggingbyxor idag. Sånna som ser ut som tights men som man har när man springer :P 350 kr kostade dem och det var Nike så de borde ju vara bra :)

Faaaaaaan det kryper ett kryp i min säng! Ska ropa på hjälp!!!! Vänta.... Så. Jag kunde döda det själv för det var inget flygande kryp. Men euw ändå, i min säng...!

När jag kom hem pratade jag med Emelie i telefon. Märkte nu i veckan att jag ska på en skiva nästa vecka, har kryssat i på fb att jag ska attenda. Gjorde det i höstas :P Nu är det megabestämt att jag ska dit iallafall, på Marikas skiva. Temat är Harry Potter. Jag tror att jag ska ta tillfället i akt och använda min svarta sammetsklänning. För ja svart är ju Harry Potter... om man inte har någon vidare fantasi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0