Fredag 100430

Godmorgon godmorgon :)

Idag är det fredag och valborg men jag ska nog inte fira det på något speciellt sätt. Jobbar mellan 13 och 20:30 och när jag kommer hem vet jag inte vad jag gör. Kanske möter jag familjen nere vid bussen för där är det nog någon brasa.

Jag vaknade iallafall halv 7 imorse för att det var en humla vid mitt fönster. Den lät som en geting... Jag var uppe på någon sekund och bevakade humlan och efter ett tag kunde jag stänga fönstret utan att mosa den. Då satte jag mig lugn i sängen och raderade massa bilder från mitt minneskort på min lilla kamera. Ibland hörde jag något prasslande ljud och efter ett tag såg jag en humla som lekte vid min papperskorg. Då flög jag upp från sängen och resten orkar jag inte berätta, men humlan försvann.

Som sagt raderade jag massvis med bilder. Har nämligen tänkt att framkalla bilderna från det här minneskortet så att jag kan ha ett album från min gymnasietid. Bilderna där är ändå från maj 2007. Nu är det ca 400 bilder kvar, undrar hur mycket det kostar...?

Skulle iallafall vara kul med ett album från mina senare år, för de sista fotoalbumen vi har här hemma är från när jag var 12.

Har ju även miljarder bilder från Sydafrika att framkalla... Det kommer kosta skjortan :P Haha. Måste dock ta tag i det där för det ligger verkligen i bakhuvudet hela tiden och gör sig påmint då och då = jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0