Torsdag

Godmorgon allihop som tittar in här!

Idag är det torsdag vilket inte betyder så mycket. Jag jobbar och när jag kommer hem ska jag vila.

Jag tror att jag är förkyld, men förkylningen har bara satt sig i halsen. Spännande att se hur detta utvecklar sig. INTE!

Ja vad har jag gjort idag (hmm klockan är bara 10, vad kan jag ha hunnit med?):
•Med de första patienterna som kom pratade jag med en konstig röst, för min riktiga röst ville inte komma fram
•Jag har räknat kassan för första gången på över en månad
•Jag har fixat en namnskylltsgrej till Anton. Han blev avundsjuk på min igår
•Jag har nyss pratat engelska. Det är så kul att Helena kommer till mig så fort någon ringer och inte kan prata svenska. Min sjukhusengelska skulle kunna vara bättre om vi säger så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0