Today is a rich day

Chefen märkte just att det inte är någon som jobbar kväll här så hon frågade mig om det var okej att jag jobbar mellan 7:45-12 och sen tar en paus och sen jobbar igen mellan 16-20:30. Ja varför inte? Lite rikare kommer jag i alla fall bli, närmare bestämt 177 kr. Om jag nu inte väljer att komma 15:30, jag fick tydligen välja själv, för då blir jag 232 kr rikare idag än vad jag hade räknat med.

Jag har pratat med mamma och hon kommer och hämtar mig 12 och sen åker vi och handlar det som står på min handlarlapp "att köpa inför Sydafrika". Snacka om att utnyttja hela dagen ;) Tur att jag jobbar kväll imorgon så att jag får sova länge imorgon ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0