R O S A p o s t - i t

Hjälp det är fredag igen. Har faktiskt en del att göra. Satt förut och skulle länka en bild och då ville inte datan samarbeta så jag satt där och försökte göra det flera gånger. När det väl fungerade så kom det patienter så jag fick springa ut hit. Sen när jag var klar med dem gick jag in till den andra datan och satte mig i datastolen och precis då kom det en till patient. Så håller det på.

Ikväll ska jag träffa Sandra och fika. Sen träffas vi inte förrän december, förhoppningsvis. Vi har mycket att ta igen och även mycket att liksom prata om så att vi inte har jättemycket att ta igen sen i december. Hon sviker nästa lördag, dåligt att jag har två vänner som sviker en så bra lördag som den 26e. Fy på Emelie och Sandra :P

Kommentarer
Postat av: Malin

FY SANDRA!!!

2009-09-18 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0