Onsdag

(Och bara två veckor kvar)

Idag kommer min arbetsdag se lite annorlunda ut. Chefen har bestämt att alla som jobbar här ska lära sig receptionen så idag ska jag lära Sandra lite :) Men vad jag vet ska även jag få lära mig något nytt idag, nämligen att länka bilder. På fredag är alla på kurs och jag blir ensam här i receptionen och tidsbokningen vilket gör att jag måste veta hur man gör om någon ringer och vill ha röntgenbilder skickade till tillexempel sös.

Och idag ska mamma operera armen. Hoppas att det går bra mamma :) <3

Kommentarer
Postat av: ceelinee<3

Jenny var med i min fototävling! :]

2009-09-16 @ 19:00:10
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0