Ny mobil

Godmorgon, jag har egentligen ingenting att skriva så jag borde hålla mig borta härifrån.

Jag kan ju berätta att jag är en sån som har tur med mobiler. Eller ja, tur och tur. Det beror ju egentligen på hur man ser det.

De första åren hade jag tur med min mobil för den funkade okej. Visst, msn loggade ut och in hela tiden och batteriet sög, men den dog aldrig.

I våras blev det lite mer problem för mobilen hade bara täckning i nacka vad jag vet, när man kom in mot stan så dog täckningen och det ledde till massa missförstånd.

När jag fick tillbaka den från lagning så fick jag en helt ny mobil.

För 2 veckor sedan lämnade jag in den igen för att batteriet laddade ur ganska snabbt. Igår fick jag reda på att jag ska få en helt ny mobil igen.

Tack 3!

Nu ska jag läsa... och jobba när det behövs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0