Jag förfaller

Jag tror att mina lungor är väldigt känsliga. Kanske för att jag hade ont i halsen igår som de är känsliga idag, men de är ganska känsliga när jag är på gymmet också. Sandra vet vad jag menar tror jag :P Så fort jag andas in så måste jag hosta, och det är jobbigt, speciellt när jag ska koncentrera mig på att vara stark ;) Jag har verkligen otur när jag är på gymmet för om jag inte får hostattacker så är den tårna som får sendrag och det händer oftast när jag gör utfall, vilket är det första jag gör, så det håller i sig hela passet. Får trippa runt på en sko och ett par strumpor. Snyggt!

Nu har jag inte varit på gymmet på ungefär 1 månad, men imorgon tänkte jag ta mig dit. Jag har i varje fall bokat in mig på ett spinnpass klockan halv 11. Ett medelpass om jag inte har fel. Hehe, vad kul det kommer bli. På söndag tänkte jag köra yoga 2, som jag tror är en lugnare yoga, någon nyhet på friskis. Känner att jag måste använda mitt gymkort lite nu innan jag åker. Kortet går ut i slutet av november så jag har 2 månader med ett giltigt gymkort när jag är bortrest. Min plånbok gråter lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0