En. Vecka. Kvar. En vecka kvar!?!

Godmorgon :) Ska alldeles strax hoppa in i duschen, sen ska jag läsa. Har nog bara 20 sidor kvar tror jag. Vill läsa ut den fast samtidigt vill jag ju inte att den ska vara slut.

Jaja, kvart över elva går bussen till jobbet.

Jag undrar vad jag gör om en vecka vid den här tiden. Om jag är färdigpackad och kanske fortfarande sover eller precis har gått upp, eller om jag är jättestressad över att jag har massa kvar att göra. Hur som så kommer jag nog vara lite pirrig inför resan och att jag inom 24 timmar kommer befinna mig i Sydafrika. Och jag kommer säkert vara lite stressad över att jag glömt massvis med saker jag ska ha med. Det går väl inte att undvika egentligen. Nej usch nu tänker vi på nått annat!

Ha en bra dag! Njut av solen (för den försvinner väl när som helst.)

Kommentarer
Postat av: ceelinee ♥

DU FÅR INTE ÅKA! *:'(*

Jag kommer sakna dig jättemycket :(<3

2009-09-23 @ 10:30:21
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0