LS

Det var Celine som sa tidigare idag att jag MÅSTE uppdatera min blogg. Och ja, jag kan hålla med. Men ibland är det så skönt att dissa datan en hel helg, speciellt nu när det är det enda jag gör om dagarna när jag jobbar, sitter framför datan alltså.

Jag och mina syskon har varit ensamma hemma nu i helgen för mamma fick för sig att sticka iväg till Gotland och titta på när någon gifte sig :P Jag har verkligen utnyttjat det här med FF känner jag (ironi). I lördags gick jag upp ganska sent, gick ner och åt och vad jag gjorde sen vet jag inte. Jo, jag städade hos de små kaninerna. ORDENTLIGT. Sen kammade jag dem och klippte lite klor på. Eftersom att det var så soligt så såg jag hur smutsiga vardagsrumsfönstren var så jag putsade dem. Det är jäkligt svårt att sluta städa när man börjat tycker jag så jag damsöga nedervåningen. Under kvällen var jag ensam och kollade på tv, mina syskon övergav mig. Innan jag somnade läste jag två kapitel i den sista Twilight-boken: Så länge vi båda andas.

Idag har jag fortsatt där jag slutade igår fast jag har suttit ute hela dagen i princip.

Nu har jag kollat bussen jag ska ta imorgon och till min stora förvåning passar den precis in så att jag är på jobbet när jag ska :D Det händer ju aldrig. Godnatt bloggen, hej boken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0