Adoption day

Adoption day var igar. En hel dag av lek och mat :P Jag hade en 4aring som heter Adrian och han skulle absolut bada. Helt galen i vattnet var han, sprattlade runt och plaskade som en galning... sot galning ;) Jag som var tvungen att halla i honom sa att han inte sjonk blev ganska blot jag med :P Hade ju inte varit nagot problem om det varit varmt ute men det blaste ganska mycket :P Efterat fros han dock som jag vet inte vad, kunde knappt rora sig sa jag fick packa pa honom sa mycket klader jag kunde hitta, ink min tjocktroja (konstigt nog var jag varm trots bad och blast). Ni kan ju tanka er hur det sag ut. Dagen var jattebra iaf, Adie var glad hela tiden.. sotaste killen!

Jag vill inte lamna alla gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0