Viktigt att läsa

Jag har kännt mig ytterst viktig idag. Måste ju bara berätta om den här måndagen.

♥Först var jag ju på ältapraktiken och sprutade in ett test i armen. Fick även fråga massa viktiga vaccinationssaker. Jag fick dessutom betala med kortet, 220 kr, och då är man viktig (man kan ju inbilla sig det iaf. Det är det som räddar mina dagar).

♥När jag kom hem ringde jag till den där chefen jag pratade om. Allt som har med jobb att göra är viktigt!

♥När jag hade gjort det såg jag att jag fått ett mail från Kilroytravels, som fixar med flyg till Sydafrika, så jag gick in och kollade på det förslaget de gav. Sen mailade jag tillbaka eftersom att jag skulle fråga lite saker. Hade en fin liten konversation med någon som hette Mica. Nästan det viktigaste jag gjort idag.

♥Under tiden jag väntade på svar från henne var jag inne på Kilroys hemsida och jämförde lite priser med om man flyger Kapstaden - Stockholm eller Port Elizabeth - Stockholm. VIKTIGT!

♥Jag skickade även flera långa sms till Malin om vad jag höll på med. Allt som handlar om Afrikaresan, eller om att upplysa andra om saker som man vet är viktigt viktigt viktigt!

♥Jag ringde till farmor och gav henne mitt kontonummer.

♥Jag tog snygga bilder på Celine mig och Pontus med Celines kamera. Bilderna på henne ska jag ha som förebilder. Hon är nämligen uppe och färgar håret nu ;)

♥Jag åt.

♥Jag och Sandra har planerat lite träning. Imorgon ska vi ses 10 på gymmet, och jag ska såklart cykla dit. Sen ska vi köra ett core-pass på onsdag klockan 11. Efter det ska vi cykla hem till Sandra och basta och bada. Sen ska jag hitta hem.

♥Nu svarade jag i telefon. GOSH! SÅ VIKTIGT!

♥Snart ska jag packa min ikeakasse och sen ska jag ner till pappa.

PS. Det här inlägget är viktigt...

Retorik-Anderas papper säger att det är viktigt med upprepningar.

Jag har använt ord som börjar med viktig 13 gånger i det här inlägget... eller nu blev det ju 14. Jag är viktig, det är bara att alla inser det nu. 15!

Kommentarer
Postat av: celineee ♥

Oh blev jag en förebild :)<3

2009-06-09 @ 09:03:27
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0