Sagan om ringen, Afrika och...

Igår.. för det var väl igår.. alltså jag är egentligen för trött för att skriva det här. Jag orkar inte... men aa. Det var lördag igår, och då.. aj vad jag fick ont i huvudet nu. Men då var jag hemma hos Tomas och kollade på alla 3 Sagan om ringen filmerna. Typ utan paus. Vi var väl klara strax efter 3 på natten. Det konstiga var att jag aldrig var nära på att somna, jag blev inte ens så trött. Fast ja, vi var ju lite för trötta för att gå och lägga oss när filmen hade slutat. Så vi låg kvar i soffan i 2 timmar tror jag.

Jag sov inte alls mycket inatt. Vaknade 1 gång för att jag var hungrig och 2 gånger för att jag frös så mycket att jag trodde att jag skulle dö. Fast hade jag lyckats med att inte vakna en enda gång hade jag ju inte fått sova så mycket heller för klockan ringde 10:15.

Dagen kan summeras i kyla och Afrika. Jag kan inte fatta att jag och Malin ska till Sydafrika om mindre än 4 månader! Jag förstår inte hur stort det är. Jag har alltid drömt om att åka till Afrika men jag trodde aldrig att det skulle bli av. Och när jag valde till gymnasiet tyckte mamma att jag skulle välja internationell eller utland eftersom att hon har fått för sig att jag är språkbegåvad (något som inte alls stämmer). Jag valde i alla fall inte det eftersom att man skulle resa om man valde dem inriktningarna, och det tyckte jag lät läskigt. NU SKA JAG TILL AFRIKA! HUR GICK DET TILL EGENTLIGEN?!
Vet inte om jag skulle komma till att jag har varit hos Malin idag och planerat en massa saker, men det har jag varit. Kan berätta mer om våra underbara planer någon annan gång :)

Och det där med kyla... jag det måste vara för att jag inte sovit så mycket och är helt galet trött. Väntade på bussen i slussen för ett tag sen och jag kunde verkligen inte sitta still. Jag har aldrig skakat så mycket förut för att jag varit kall. Mammas snälla kompis Jan-Erik fick komma och hämta mig. Annars hade jag frusit ihjäl. Nu ska jag i alla fall ta världshistoriens längsta och varmaste dusch. Sen ska jag lägga mig i sängen och dö. Dö eller kolla på Söndagsparty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0