Klassåterträffen (efter ca 2 veckor)

Hej jag ska gå och lägga mig nu men jag tänkte att jag skulle skriva lite vad jag gjort under kvällen och natten.

Så... Klassen träffades på Retro på Sveavägen runt 22 och det var faktiskt ganska många som orkade ta sig dit, säkert hälften. Vi satt där till stängning klockan 1 och pratade och hade det mysigt. Gillar min gamla klass :)
Sen gick vi bort mot donken och åt lite innan några av oss drog vidare hem till Sofie. Där blev det singstar och en massa skratt :) Efter ett tag kom en glad Sandra också :)

För drygt två timmar sen gick jag, Malin, Kalle och Sandra därifrån och åkte mot slussen. Min fina buss var den ända som gick när vi trodde den skulle gå så Malin följde med hit. Vi ska ändå träffas senare idag och fixa lite Afrika. Nu ligger hon i min lillasysters rum och sover. Hoppas det är okej Celine ;)

Det spöregnar fortfarande ute, som det har gjort i hundra år :/ Nä nu ska jag sova. Ska upp om sisådär 7 timmar :) Då blir det frukost, boka flyg och sen lägga upp massa snygga bilder från kvällen på facebook. Kalle ville tydligen att de fina bilderna på honom i ett tajt linne skulle upp. Bra Kalle!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: Precis! :)

Jag bor i Tyresö varannan vecka och i Haninge varannan, men hoppas på Tyresö gymnasium :)

Klart jag ska följa din blogg då, jag ska läsa den varje dag :D

2009-06-14 @ 09:56:18
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0