Flygbiljetten betalad... check!

Idag har jag betalat flygbiljetten till Sydafrika :) Den 30e september lyfter planet mot Kapstaden och på det planet sitter jag och Malin! :D Vi blir borta jättelänge, kommer inte hem förrän den 18e december.

Vad har jag mer gjort idag då, förutom att betala 9995:- för flygbiljetten och 1450:- för vaccinationerna (snacka om att det här blev en dyr dag...men nu är jag vaccinerad mot Hepatit A och B, Polio, Kolera, TBC och Tyfoid)? Jo jag har suttit ute i solen och vet ni vad jag märkte nu för en stund sen när jag kom in... jag har fått färg på magen! Det är typ den omöjligaste platsen att få färg på för mig. Så jag är imponerad.



Kommentarer
Postat av: jessica

najs!!!

2009-06-27 @ 22:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0