A cry for help

Idag ska jag ringa telefonsamtales mucho importante. Fast med tankte på att jag är mesigast i världen när det gäller att ringa så kanske det bara blir ett :P

Jag ska i alla fall ringa till Ältapraktiken och boka tid för ett PPD-test, som om jag inte minns fel är ett test man gör för att kolla om man är vaccinerad mot TBC. Måste bara kolla upp vad de har för nummer, och jag är lite seg så jag lär väl kolla det och se att de just då inte har telefontid längre.

Sen ska jag kanske ringa till chefen på det stället jag jobbade på förra sommaren. Jag har nummret dit, men jag tror att jag väntar ett tag med att ringa. Inte kan man väl ringa såhääär tidigt på eftermiddagen heller... Jag hade ju tänkt att maila men mamma och några av dem som jag jobbade med förra sommaren insisterar på att lilla jag ska ringa istället. Usch. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0