Varför i hela friden ska du odla honung där jag bor?

Varför skulle vi träna igår Sandra!?

Vi hade ju kul o så men idag har jag ont i hela kroppen. Mina armar är i princip döda. Jag hatar att träna biceps :P Mina ben är, om möjligt, ännu mer döda. Vet inte om det har med gymmet att göra eller den otroligt jobbia cykelturen dit. Motvind hela vägen ju! Cykeljävlen stannade ju i nerförsbackarna om jag inte trampade :P Då kan ni säkert förstå hur kul det var att cykla uppför.

Sånna här dagar ska man inte jobba, man ska ligga hemma och sova. Titta på en film som man egentligen inte behöver se men som man ser ändå bara för att man har tid.

Förresten, jag höll på att cykla över en orm igår. Antar att det var en snok. Jag kan inte ormar så bra, tycker ju dem är rätt gulliga så jag har aldrig känt att jag behöver lära mig skillnaden på en snok och en huggorm eftersom att jag inte är rädd för någon av dem (och det där lät ju inte smart precis).

Om det är något jag är rädd för är det bin o getingar och sånt hemskt. Kul då att det bor nån snubbe på vägen till gymmet som odlar honung. Igår när jag cyklade förbi flög det en massa bin där jag cyklade. Räkna ut vad jag tycker om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0