Hemgång

Shit jag mår typ illa. Känns nästan som det gör innan man känner att man måste springa iväg och spy. Aja, är säkert bara hungrig så det går väl över.

Nelson kom just o sa att jag kunde gå hem. Går nog lite innan 3 iaf. Tänkte ta mig förbi forum och kolla lite eftersom att min buss ändå inte går förrän 15:45. Lite sugen på att köpa en klänning. Har kommit på att det är ganska smart att ha klänning till vardags eftersom att man inte behöver tänka på att matcha byxor och tröja då :P

Hmm, undrar om jag kanske ska köpa nått på burger king också. Beror på hur mycket folk det är.

För den som vill veta har jag idag gjort följande:
Tagit emot 5 patienter och skrivit in deras remisser i datan
Spritat av väntrummet
Svarat i telefon 1 gång
Ritat på post-it lappar och gjort en kluddteddybjörn

Hoppas alla har en bra dag ute i solen, eller i regnet om det regnar. Här är det varmt och skönt i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Det lät väldigt gott!!



Tack för att du delade med dig om bästa måltiden :) Ha en fin lördagskväll! /Helena

2009-07-18 @ 16:53:47
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0