Helgen har sett ut såhär

Helgen har verkligen gått fort men jag har fått gjort det jag ville vilket först och främst var att sova ;) Sen har jag fixat lite på mitt rum så att det går att gå där inne utan att behöva kliva över berg av div. saker. Har suttit lite ute i solen och läst ett nummer av SOLO :) Och tränat har jag också gjort! Duktigt.

Förut har alla lediga helger varit till för att göra skolarbeten och så, och nu efter att skolan slutat har hela veckorna varit lediga så helgerna har ju sett precis likadana ut som vardagarna. Det här är den första helgen, efter en veckas slit, som jag är ledig och vad jag ville säga var bara att det är underbart skönt att behöva göra saker en helg utan att det har med skolan att göra. Får ångest bara jag tänker på hur alla helger under mina skolår har sett ut. Stress!

Men till något bra: Idag kom pappa hem efter en vecka i Tunisien :) Han hade med sig en fin väska till mig. Bild kommer väl upp någon dag framöver. Tack pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0