Sommaren är snart slut - Ångest!

Nä men hujeda mig.. (wtf!)

Jag tänkte lite framåt i tiden och nu sitter jag här med värsta ångesten. Alla känner väl igen sig.

Det är inte ens långt in i framtiden jag tänker, och inte´har det nått att göra med framtida jobb, plugg etc.

Nej, jag började prata med "Svante Påskharen Tensta Georgios" på fb och så sa han att vi måste ses när han kommer hem från Grekland (han har tydligen eget boende där, och där kom avundsjukan:P). Och då frågade jag ju såklart när han kommer hem. Då säger han: I november, så när du kommit hem från Sydafrika.

Tänkte inte mer på det men så nu kom jag att tänka på att det är vinter då, och det är bara lite mer än 2 månader tills jag ska till Afrika. Sen när jag kommer hem är det VINTER! Snö, slask, kallt... brrrrr. Halt på vägen, inget god mat... VINTER! Och värre: SOMMAREN ÄR SNART SLUT! Okej, tack och lov ska jag till Sydafrika precis när det börjar bli lite kallt här hemma, men sommaren är ju bäst. Det finns inget bättre än sommaren. Varför ska den ta slut?

Ha altandörren öppen, kunna gå ut barfota, springa ut och in utan att behöva ta på sig varken skor eller varmare kläder. Grilla mat, sitta ute och äta och se solen som håller på att gå ner. Bada, sola, bli brun...

Snö är äckligt, det är kallt, fult, geggigt, jävligt osexigt! Nä jag gillar inte snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0