hej o hå

Idag är jag ganska pigg jämfört med igår. Känner mig fortfarande seg men mina ögon går att hålla öppna utan att det känns jobbigt.


Sitter och pratar med Sandra om när vi ska träna. Kommit fram till att vi ska köra spinn-medel. Känns lite läskigt eftersom kah aldrig kört ett spinnpass, och att då börja med medel liksom. Sen så ska vi köra ett pass som håller på i 75 minuter lutar det åt. Även om Sandra säger att man orkar så är jag inte så säker på att jag gör det. Jag har liksom noll viljestyrka på gymmet. Det är som bäddat för att jag ska dö.


Kommentarer
Postat av: gustis

Go jenny penny pirum parum! :D<33

2009-01-18 @ 16:29:29
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0