Jag är så trött på folk som inte vet hur man ska bete sig

Idag mötte jag min psykogranne efter det att jag gått av bussen. Vi var kompisar när vi var små. Kanske inte bästa kompisar men är det bara ett år mellan två tjejer och man bor på samma gata så blir det ju så att man går på varandras kalas och leker annars också. Det är något fel på tjejen, jag blev till och med rädd för henne ibland när vi var mindre.

Hon vet inte hur man beter sig bland folk alltså, jag blir galen! Hur är det möjligt att vara så osocial?! Jag minns att jag mötte henne en gång för kanske ett halvår sen, och då kollade jag på henne och väntade på att hon skulle kolla på mig också. Jag sa till och med hej, men kollade hon ens åt mitt håll? NEJ!
Efteråt tänkte jag att hon kanske inte hörde mig eftersom att hon hade hörlurar i öronen (värsta hårdrocken dessutom!).
Så idag när jag såg henne komma gående mot mig 100 meter framför undrade jag om jag ens skulle hälsa. Men jag tog mitt förnuft tillfånga, för man hälsar på sina grannar! Jag tittade på henne ett tag och sökte ögonkontakt. Jag sa hej och kollade på henne ännu mer. Men sa hon något eller, tittade hon ens på mig? NEJ! Jag bara såg hur hon försökte dra sig längre och längre ifrån mig, verkligen drog huvudet så att hon nästan började kolla åt ett annat håll.

Den där tjejen är läskig!


Kommentarer
Postat av: celineee ♥

vilken dum granne va de? :@ som inte säger hej till min syrra?! ;O :@

2009-02-09 @ 17:28:04
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0