Godmorgon

Igår var det fest hos Malin. Hann inte vara där jättelänge för jag och Christine skulle till Ace och möta upp Sandra och Jessica. Vid halv tolv drog jag, Christine och Tomas in mot stan... Klockan 02:38 tog jag bussen hem.

Nu ska jag väll upp och äta frukost för jag är ganska så jättehungrig. Så värst trött är jag inte. Okej, kanske inte så pigg att jag är taggad för ett spinpass klockan fyra. Det som hindrar mig från att lämna sängen är att det är så fruktansvärt kallt i mitt rum. Nyss offrade jag min vänsterfot (som ändå inte är till någon nytta) för att känna hur kallt det var utanför täcket och det var väldigt iskallt kan jag säga er. Det måste dra från mina fönster...

Hmm ne jag kanske skulle ta och gå upp och springa 3 meter för att hämta min morgonrock. Nu orkar jag nämligen inte vara hungrig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0