Snart hemma

Sitter i PSJ nu. Finns en sot liten kattunge har som jag vill ta hem. Sandra har faktiskt pratat med den pa FB. Ja kissemissen gick pa tangentbordet och rakade kliva pa enter ;)

Sen i torsdags har det varit party med stora bokstaver. Stallet vi var pa i coffee bay var jattebra, och sallskapet likasa. Traffade ju en kille i Chintsa som hette Mark (gissa om vi blev chockade nar han sa att han var 30. Ser ju mini ut!) och han och en tjej som heter Sarah foljde efter oss. Sen traffade vi ju folk dar ocksa :) Far beratta mer med bilder och sa nar jag kommer hem. Det ar mindre an en vecka kvar.

Idag akte vi fran Coffee bay till Port st Johns. For den som vill veta glomde vi inte passen pa BP men vi holl pa att glomma mobilerna. Akte faktiskt i bilen darifran i 2 min innan jag halvskrek till Malin: Vi glomde mobilerna!

Utover att nastan tappa bort vara SA mobiler sa kopte vi idag en bussbiljett fran Mthatha till Port Elizabeth, sa pa tisdag aker vi till PE dar vi flyger ifran pa torsdag. Pa fredag ar jag hemma gott folk! Vem langtar? ;)

For den som vill veta vad vi gjort de senaste dagarna: Hike till Hole in the wall, party, surfing och massa god mat!
Imorgon ska vi forhoppningsvis rida :)

Om vi inte hors innan jag ar hemma, ja da hors vi helt enkelt inte forran pa fredag (om jag inte ar for trott for att skriva da eller helt enkelt missar nagot av alla plan vi ska med). Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0