Hos Malin

Sitter hos Malin som fyller ar idag :) Men det ar inte bara en fodelsedaggrej utan en valkommen hem Malin och Jenny grej :D

Har forresten kommit pa typ varfor det kanns sa konstigt att vara hemma. Det kanns som att jag bara ar hemma for att hamta nagot jag behover och sen ska aka tillbaka till SA nar som helst. Kom pa det nar jag gick i den langa trappen upp till Malins hus. Den var full med sno sa jag kom pa att det inte kanns konstigt bara for att det ar massa massa MASSA sno overallt.

Oj nu maste jag ga. Pappa ska hamta mig for jag tror inte jag klarar att aka buss med min huvudvark. Har haft ont anda sen vi lamnade SA och det gar inte over.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Om inte du börjar använda ÅÄÖ nu så slutar jag läsa din blogg!!!

2009-12-20 @ 03:55:29
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0