Lasagne är gott :)

Idag sov jag till ungefär halv 11. Det var ju ingen sol som väckte mig tidigare. När jag hade ätit frukost och kollat på tråkiga tv-program i x antal timmar bestämmde jag mig för att duscha. Det var jätteskönt för mina fötter frös jättemycket. Jag skrubbade kroppen med sånna där skrubbhandskar och en jättebra tvål och sen när jag var klar tog jag massa hudkräm. Hittade även två ansiktsmasker så jag tog dem också. Mitt ansikte är jättelent ;D

Mamma ringde för en stund sen och gav mig uppdraget att hacka lök och kolla efter lasagnerecept. Jag kollar receptet först så kanske mamma hinner komma hem och hacka löken själv :P Hihi, nu kom hon hem ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0