I have a dream

Jag har en dröm, att en dag... Äh.

Jag har en dröm, att bli klar med uppsatsen inatt. Jag ska banne mig sitta uppe hela natten om det behövs. Många problem är lösta om den blir klar inatt.
Imorgon kan jag leva på kaffe. Dessutom har mamma några superrosenrottabletter i skåpet som jag kanske kan sno. Jag kan även stänga in mig i ett superljust rum. Bada! Ioförsig kanske man mest är i chock efteråt. Ja jag pratar ju om att bada ute. Hmm, jag är inte seriös. Kaffe räcker kanske.

För er som vill veta: Jag hittade bilderna som fotografen på skivan tog. Skolfest.se är det som gäller! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

väldigt tjusiga bilder ^^

2009-04-13 @ 00:16:58
URL: http://gerdau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0