Skolfoto på G

Yes imorgon är det skolfoto. Jag blev lite osäker förut. Är det bara jag som sagt att vi har skolfoto imorgon? Isåfall, tänk om jag skulle ha sett fel och hela klassen sitter där och väntar på att någon ska öppna dörren till salen B204, men det kommer ingen, för vi ska inte ha skolfoto! Pinsaaaamt!

Men men, jag har planerat det här in i minsta detalj. Haha, tro mig, jag har det. Jag har stått framför spegeln och gjort massa miner (mest kommit fram till hur jag inte ska se ut). Varför berättar jag ens detta?

Jag skulle egentligen till pappa idag men stannade här hos mamma pga av skolfotot. Det är ju här hos mamma som jag har hela min garderob, och allt smink. Å så lånar jag ju smink som mamma har och inte vill att jag tar med till pappa.
Tänk om jag skulle vakna upp hos pappa imorn, och inse att jag glömt något. Eller vilja ändra min "skolfotooutfit" men inte har några kläder jag vill ha på mig.

För säkerhets skulle sover jag alltså här. Här tar vi inga risker!

Tråkigt nog kommer mina förberedelser inte ge några resultat. Ser ju alltid helt hemsk ut. Mår ju dåligt av att se mina skolfoton. Förra året gjorde jag misstaget att klippa mig dagarna innan. Biggest misstake ever!



Aja, nu har ju en av mina andra förberedelser misslyckats. Klockan är ju mkt. Ingen skönhetssömn! Ska ju även gå upp lite tidigare imorgon så att jag har tid att göra mig iordning och inte drabbas av stress och får konstiga utslag som man kan få när man är stressad. Inte för att jag fått det förut, men som sagt, jag tar ju inga risker.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHA hypaaaat. Andas jenny andas. Fast jag förstår hur du känner ;)

vi ses framför kameran :P

2008-09-30 @ 09:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0