Min underbara dag

En lektion hade jag, och det var retorik. Och jag behövde inte hålla mitt tal :) Men nu ska jag inte tjata mer om det där, tycker själv att det blir för tjatigt.

När skolan var klar för min och Malins del, dvs 9:40, åkte vi två in till stan. Gick runt och kollade lite affärer vilket är skönt när det inte alls är mycket folk. När vi kollat klart så kilade vi vidare till Taco bar där vi åt lunch. Alla verkade ta Nacho de luxe men jag var lite annorlunda och tog en Enchilada original. Jag hade aldrig ätit där förut, och Malin var lite chockad över det tror jag. Min första måltid på Taco bar var i alla fall lyckad :)

Vid tolv bar det av hemåt. Skönt! Tänk att både ha varit i skolan och stan och ändå åka hem innan tolv. Så borde varje dag vara! Hur skönt som helst med bara en lektion, om det var så skulle man inte ha någon ångest alltså.

När jag kom hem beslutade jag mig iaf för att jag skulle ut och gå/springa, vädret var ju så fint. Säkert 20 i solen :D Men först tittade jag på filmen Vägen ut med lillebror. Den filmen är bra tycker jag :) När filmen var slut tog jag mig ut och gick/sprang i 40 min.

Vilket positivt inlägg va? Jag är nästan lite förvånad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0