Hallå

När jag hade klivit av bussen gick jag in på konsum. Sandra hade faktiskt sagt till mig att jag skulle köpa något onyttigt, och jag är snäll och gör vad folk säger till mig. Väl inne där så kände jag att det var lite onödigt att bara köpa en liten choklad så jag kollade på tidningar och det slutade med att jag köpte SOLO. Sen så gick jag hem, alltså ut genom konsum och uppför trappan. När jag kom upp på lägenhetslängan så tyckte jag att det kändes lite annorlunda. Det låg massa träflisor på gången. Då kom jag på det! Alla staket var borttagna. Våran vaktmästare hade tydligen tagit bort de halvruttna staketen, och även de plank som finns mellan alla lägenheter. Det såg tomt ut.

Nämen nu ska jag skriva på talet. Eller först på sammanfattningen såklart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0