Grattis bloggen!

Idag fyller du ett år.

För ett år sedan satt jag förmodligen vid datan och hade svårigheter med att fixa till dig. Jag visste ju knappt vad en blogg var, hade aldrig läst någon tills jag en dag fick reda på att min kompis Malin hade en. Shit, nu kommer det fram alltså. Det blir alltid såhär! Jag härmade ju inte Malin, det var inte för att Malin hade en blogg som jag skaffade en. Du skall känna dig önskad kära blogg. Efter att ha läst Malins blogg ett tag tänkte jag i alla fall att det kanske skulle vara kul att skaffa en egen (inspiration alltså). Dagböcker har aldrig fungerat för mig. Det är nämligen så att jag är så grovt otränad att jag får ont i armen av att sitta och skriva med en penna så länge som det faktiskt tar för mig när jag ska skriva i en dagbok.

Du och jag, Vi, passar dock bra ihop.
Här får du en glass!



Närå nu är vi seriösa, skulle ju bara säga att jag haft bloggen i ett år idag. Och se resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0