Tjoho

I vissa perioder är jag en riktig the sims nörd. Nu har jag inte spelat the sims på jag vet inte hur länge. Hinner ju inte med. Men nu tänkte jag spela lite. Ska bli kul att bygga hus och göra det snyggt :) hihi

Vad ska jag mer skriva? Att jag är trött? Nä. Att jag vill ha nässpray? Nä inte det heller. Aj jag har ont i min nacke! Haha det går inge bra för mig.

Nope nu sätter jag igång the sims. Skulle ju vara typiskt om det inte fungerade nu. Men det är klart att det fungerar! Positiva tankar.

Vänta, jag kanske borde äta lunch först. Fast är jag hungrig? Den eviga frågan...


Kommentarer
Postat av: KelocC

sv: okej nice ;D nej inte mkt kom nyss hem ;D puss

2008-10-29 @ 18:13:05
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0