Tjabba!

När jag sprang ner mot bussen så mötte jag Axel och Jacob och eftersom att de ska intervjua pappapolis idag så sa jag lycka till. Från ingenstans kommer Axel med en fråga. Han frågade om jag har en blogg, och jag sa jag. Sen så frågade han hur man hittade den. Jag svarade att jag inte visste. Tyckte att det var en liten märklig fråga bara. Mitt svar att jag inte visste hur man hittar bloggen var väl lagom normalt det med.

Nu hade jag tänkt plugga. Jag SKA plugga! Jag vill verkligen inte sitta hela lördag och söndag och ha panik. Snälla Gud (nej jag tror inte på gud, men man kan väl chansa), gör så att jag blir klar med uppsaten tills på söndag!

Btw jag har stora problem. Minns någon att jag hade jätteproblem med halsen för... jättelängesen? Jag hade det iaf, och ända sedan dess har min hals varit alldeles slemmig. Måste svälja hela tiden, men eftersom att det inte går ner när man sväljer så måste jag hosta upp det. Men det går inte heller!

Lycka till på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0