Pics



Jag hade mittbena idag. Det måste ha varit i 8an sist. Räkna ut själva hur många år sen det var. Lite för krångligt för mig att räkna ut just nu för jag är så trött.

Hmm, jag skulle skriva nått annat. Joo, kul att inte ha snebena hela tiden. Så jobbigt att få snebenan rätt snedd på. Okej, nu känner jag att jag låter lite lat. Men jag är väl lite lat antar jag.

Mina naglar då, säkert någon som undrar hur de ser ut :P haha, näe. Men jag vet inte vilken färg de är, vinröda eller mörklila?

Här är de mörklila?
Men inte i vanligt ljus?


Och hör här! I sin flaska ser färgen vinröd ut. Alla skulle tycka det. Men sen när man tar ut penseln, då är färgen mörklila. Kanske är det magsik ändra färg-färg :O Annars vet jag inte. 2 i 1 färg? Eller så håller jag på att bli färgblind. Övergångsperiod. Scary..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0