Nattinatt

Nu ska jag vara duktig och gå och lägga mig, har varit trött hela dagen. Det hjälper inte att sova. Men nu tänkte jag att om jag lägger mig tidigt, då blir jag ju inte lika mycket trött som om jag skulle lägga mig tre. Alltså kanske det är enklare att bli pigg imorn. Värt ett försök iallafal ;)

Idag ringde en försäljare till mig förresten. Hade gjort någon undersökning på nätet om hälsogrejer så nu jag fick prova på två saker för 98 kr. Hon verkade inte ge sig så jag var tvungen att välja två produkter och gå med på att betala 98 kr! Jag är så snål när det gäller sånt där över nätet och telefon. Hade lite (onödig) ångest efteråt. Mina 98 kr, poff borta! Menmen, kul att profa lite hälsogrejer. Om jag dör av det är en annan sak, det får vi ju se sen.

Åhh nu börjar 2 1/2 män. Det kan jag ju se på innan jag somnar :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0