Någon kommenterade ...

Kyrksyster kommenterade mitt inlägg om den läskiga kyrkan... och jag tänkte bara säga att jag såklart förstår att kyrkan inte är en hemsk sekt, som sagt var det bara en känsla jag fick när jag gick in. Jag tycker helt enkelt att det är lite småläskigt med människor som tror på gud, men vet väl att de inte är så värst läskiga egentligen. Självklart förstår jag också att det både finns trevliga och otrevliga människor i kyrkan, så bara för att församlingsledaren var otrevlig mot oss betyder ju inte det att jag drar aldrig alla över en kam. Det gör jag aldrig :)

Nu ska jag gå och ta nässpray! Och en alvedon eller så om jag hittar. Längtar efter att få syre, har inte kunnat andas genom näsan på hela dagen. Eller ja, när jag står upp så går det lite, men så fort jag sätter mig ner så blir jag galet täppt. Och som alla säkert vet så sitter man ju ner största delen av tiden i skolan :/ Och jag vill inte sitta med munnen öppen hela tiden för det ser lite efterblivet ut. Men jag har ju i princip varit tvungen, har ju känt att jag inte får i mig någon luft... och då, nästan i panik, öppnar jag munnen.


Kommentarer
Postat av: kyrksyster

Ingen fara. Tyckte bara att det var så trist för er att träffa på folk som inte var så trevliga...

2008-10-21 @ 20:27:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13059

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0