Lite onödig fakta

Jag har gått och blivit förkyld igen, vilket jag tycker är lite onödigt.

Mina ögon var varma idag, som när man har feber och känner sig varm. Jag känner mig varm i, eller på, ögonen ibland när jag är lite sjuk. Hade också ont i huvudet, och det kan jag säga det händer inte ofta.

Jag åt bara 2 sånna där ljusa frukostmackor till lunch. Aldrig att jag äter pannbiffar, och pastan gick inte att äta idag. Fil äter jag inte i skolan. Vet inte varför.

Resultat: Jag är jättehungrig nu. Ska äta. Mat från burger king blir det idag. Jag älskar de där baguetterna med kött i. Bbq beef tror jag de heter. Väldigt goda iaf. Och pommes från burger king är ju väldigt gott det med. Eftersom att jag är hungrig nu så kommer det bli underbart gott, ska bara försöka att njuta lite också och inte äta upp allt på några sekunder. Man blir ju så ledsen när maten är slut ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0