Help me

Hola amigos. Como estás?

Nä usch på spanska. Väldig tur att de inte har spansk läsförståelse på högskoleprovet. Tror förövrigt att provet gick bättre nu än vad det gjorde i våras. Okej, det kändes iaf bra på de första två delarna. Framförallt på NOG-delen (logiska problem). Väääldigt vääldigt konstigt eftersom att jag hade så otroligt svårt för det förra gången.

Btw, min msn fungerar inte. Står att msn-plattformen är något fel på. Vad ska jag göra? Något geni som läser här?! Det är ju supertråkigt att sitta vid datorn när msn inte fungerar... :'(

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du inte kollat upp resultatet? Jag fick fler rätt denna gång, men vet inte om det är tillräckligt för att höjas. Allt beror ju på vad resten av sverige har svarat :P

2008-10-26 @ 15:16:02
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0