Hah, jag hade rätt!

Igår när jag gick till kyrkan så gick jag inte dit utan att ha sagt till innan faktiskt. På fredagen så skrev jag ett lååångt brev till Nacka församling där jag sa mitt namn och om det var okej att bara komma. Sen att de svarade på måndagen när jag var i skolan är ju inte mitt problem. Jag fick ju aldrig veta att jag helst skulle ha kommit kl 13. Iallafall så öppnade jag ett e-post meddelande nu för en stund sedan och där stod det att jag kunde komma och prata med den prästen som vi fick prata med. Alltså, de kunde ju ha frågat om det var jag som hade skrivit. De visste ju att någon skulle komma.

Jag blir bara så otroligt arg när folk är otydliga och typ undanhåller info (gud, nu låter det som om kyrkan begått värsta brottet eller så). Speciellt vuxna. Och så blir jag så arg på folk som inte kan säga ifrån, som låter sina chefer bestämma över dem. Jag skulle säga ifrån direkt! Var bara tvungen att ta upp det också när jag ändå håller på.

Känner mig arg just nu och vill bara skriva en massa saker som jag stör mig på. Vet inte varför, har ju ingen anledning till att vara arg nu precis. Det är snart lov och dagarna som är kvar i skolan kommer vara slappa. Vänta... jag är ju förkyld. Syrebristen kanske har skadat min hjärna och det är därför jag är såhär arg? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0