Genombrott, framsteg; kalla det vad fan du vill!

Jag har i alla fall lyckats! Jag kom just på hur man faktiskt infogar en sån där jävla fotnot. Alla lärare utgår från att någon måste ha lärt oss det. Men NEJ. Det är ju det ingen har.

Men att jag just kom på hur man infogar en fotnot gör att det inte känns alltför hopplöst. Att jag inte har fått användning av fotnoten än, då jag inte skrivit en text utan bara titelsida (yay! jag vet vad jag ska ha för titel!), spelar ingen roll.

Måndag kommer att bli världens bästa dag (den s.k. världens bästa dagen-dagen). Jag blir av med den här ångeststresshatahatahataångest-svenskan och så ska vi på teater istället för att sitta och ruttna bort på en filosofilektion.

Vad är egentligen meningen med livet? Tydligen att nästan dö av stress men ändå klara sig, sedan nästan dö av stress igen. Eller så finns det en bättre mening. Kan det inte var så enkelt som att; Meningen är att leva och göra det bästa av det. Inte att tex komma i kontakt med gud, leva så bra så att man kommer till himlen. Meningen är att ha det så bra som man kan tills man dör? Det duger för mig.

Oj vad djupt detta blev. Jag skulle ju bara skriva om den där fotnoten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0