Dagen

Klockan 11:15 imorse hämtade farmor mig för att vi skulle åka till Nacka forum. Jag var måttligt trött kan jag säga. Borde inte vara uppe till 3 på nätterna! Jag är lika trött nu förresten. Helt sjukt att man är trött hela tiden... tråkigt att sova hela tiden bara så det blir till att sitta uppe och vara halvdöd.

Fast nu skulle jag ju inte skriva om hur död jag är på en skala 1-100, nej jag tänkte berätta om farmors och min runda i Nacka.

Vi åt lunch på ett libanesiskt ställe (gissar jag på). Första gången jag åt bönröra och tyckte att det var gott. Å tzatsikin, nästan det bästa som finns, smälter in i tallriken där.


Innan vi skulle åka hem satte vi oss och tog en fika.


Vad jag fick med mig hem var en snygg väska som var hur välbehövd som helst. Min väska jag har nu ramlar ju sönder mer och mer för varje sekund. Och jag orkar inte lämna in den på lagning igen. Med hem följde även en sminkborste och den var minst lika välbehövd. Min borste jag har nu är typ tovig, så jag brukar behöva kamma igenom den. Glömmer liksom alltid bort att köpa en sminkborste när jag är iväg.

Väskan ser ut såhär:


Kommentarer
Postat av: KelocC

sv: Jo jag vet, det är riktigt tråkigt..

tack så mycke :)

gör du då ?

2008-10-28 @ 16:08:31
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0