Heej

Igår pluggade jag ju matte hos morfar min, åt middag där och så. Slutade med att jag sov över också så jag kom hem idag vid 16. Första gången jag sov över där men det var riktigt mysigt. På morgonen kom han och Maggan in med frukost på sängen :) Det är ju inte helt fel.

Klockan ett så kom Maggans son Clas och hans familj vilka är Elin och barnen Tomas och Lukas. Vi fikade och halv tre gav jag mig hemmåt. Lite ångest för att jag ännu inte börjat skriva på geografin, läste nämligen 80 sidor i "Låt den rätte komma in" istället. Nu är det inte många sidor kvar.

Frukost på sängen...



Och idag kör jag på lik-looken. Passar till allt.

Kommentarer
Postat av: David

Är du fortfarande körd på matteprovet? :)

Duktigt av dig att sticka och plugga hela dan :P

2008-11-29 @ 21:11:46
URL: http://davidhall.blogg.se/
Postat av: David

Aaah, jobbigt :(

Måste göra typ samma sak jag med, har

teoriprovet för övningskörning i

övermorgon.. och det vill man ju inte

direkt misslyckas på :P



Hur mycke fyller din bror?



Hare bra och grattis till din bror :)

2008-11-29 @ 21:44:55
URL: http://davidhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0