Kladdkakibaki

Yepp jag har bakat en kladdkaka och nu ska jag väl göra svenskan antar jag. Om jag blev klar idag skulle all stress bara försvinna för en stund. Man kan nästan säga att jag måste bli klar idag för helgen kommer inte vara en plugghelg. På lördag ska jag och Malin baka bullar och sen på söndag ska jag med familjen på bio och sen vidare till farmor och farfar på middag.

Min pappa är kul tycker jag. Igår sa han så här:
- Min farsdagpresent kan bli att jag får bjuda er på bio
Hihi ja varför inte.

Det är väl bara att sätta igång med svenskan nu. Synd att jag är sämst på att vara effektiv bara. Jag var fett taggad att skriva artikeln på lektionen men det gick ju inte eftersom att vi inte hade datorer och jag inte hade hunnit skriva ut några fakta att ha med mig. Så jag satt där och ritade i min kalender. Två riktigt snygga gubbar. Och så skrev jag vad jag ska köpa i julklapp åt familjen. Lite fick jag gjort ;)

Nu ska jag dricka, mitt huvud är törstigt känner jag. Vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0