Idol

Är det någon mer än jag som sjunger sönder några av de låtar som idolerna sjunger i IDOL på fredagarna?

För tillfället sjunger jag sönder We built this city som framfördes av Johan och Robin E, och The dock of the bay som sjöngs av Robin B: fredagens två bästa framträdanden enligt mig. Hejar starkt på Robin Bengtsson, det är alltid "hans låtar" som jag sjunger sönder ;P 

Är inte IDOL bättre iår än vad det brukar vara? Det tycker i varje fall jag. Alla andra år har jag inte klarat av att följa programmet, för det är alltid någon/något som jag stör mig på. Det kan vara juryn som är hemsk. Det här året är ju inte juryns främta uppgift att ta varje tillfälle i akt att förnedra idolerna. Och idolerna är helt enkelt bättre. Varma speciella människor med originella röster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0