Hallå hallå

Bullarna igår blev riktigt häftiga! Bilder kan jag lägga in sen för nu hinner jag inte, eller orkar inte.
Efter bullarna kollade jag och Malin i Guinness rekordbok för vi ville se hur stor bulle man måste göra för att slå värlsrekrd. Fast vi hittade inte det i upplagorna 2005 och 2006. Men vi hittade ju andra coola saker. T.ex. att en gubbe hade skrivit 1 till 1 miljon på en skrivmaskin från 1982 - 1998. Och så gick det åt nästan 20 000 A4 papper. Rekordsnabbt alltså :S
Efter det tittade vi på tv. Det blev Levande måltavla och Beck - hämndens pris.

Senare idag ska vi, min familj alltså, på bio. Patrik 1,5 blir det. Efter det bär det av till farmor och farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0