För jag har inget annat jag kan göra

Lyssnar på musik gör jag. Skriver på mitt tal gör jag inte. Riktigt dåligt av mig. Jag är en dålig människa.

Nä men det luktar mat, matos... Kött är ganska hemskt. Okeej, jag har väl lite problem...
Jag är smårädd för kött. Man måste skära bort fettbitar, man måste kolla igenom varje bit innan man äter. Ta bort fett och dra ut senor. Det värsta som finns är att äta kött som knastrar. Väldigt nära det värsta som finns iaf.

Jag tycker inte om grytor eller när någon häller på sås på köttet man ska äta. Jag vill ha såsen lite vid sidan av så att jag kan se hur köttet ser ut. Vem vet vad som gömmer sig under såsen :S

Sånt här sitter jag och funderar på när jag inte har något att göra. Just nu kan jag ju inte arbeta med talet eftersom att det luktar så mycket mat i mitt rum. Mår lite illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0