A no no

Misslyckat. Inget plugg gjort idag. Känns som att jag tänker på en massa annat, men jag vet inte vad :S

Jag måste få något gjort idag, det måste jag verkligen, så jag tänkte att jag skulle läsa alla religionspapper inför redovisningen på måndag. Sen kan jag kanske läsa lite i boken också. Det svåra plugget får jag nog skjuta upp till imorgon, klart det kommer gå bra att plugga då när jag är stressad...

Känner inte att jag har något annat att skriva om just nu. Alltså, mitt liv typ handlar bara om skolan nu så det är därför det blir sånna här värdelösa inlägg hela tiden. Kanske skulle återkomma på jullovet när jag åtminstone har lite mer liv än nu... Haha, men jag kommer säkert inte ha nå liv då heller ioförsig. Kan det inte bara hända något?!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken söt bild! Vilka ögon! :)

2008-11-23 @ 13:08:38
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0